Did not work

Jag antar att det här inte kommer fungera. Jag har ingen lust att lägga ut min blogg på facebook, eller någon annan stans för att få besökare. Det känns väldigt konstigt, och jag vill inte att VEM som helst ska läsa min blogg och "know every move". Så jag tror nog bara jag kommer ha de här som en avskrivar blogg, eftersom jag har 2 unika läsare.. Wohoo!! Känns G-R-E-A-T! Undra vem den andra är...
Aja, jag har iallafall haft en sjuuukt underbar helg med min pojkvön. Men jag har inte fattat vad saknad är förrän nu. Jag har aldrig fattat riktigt vad saknad innebär förrän nu. Han betyder verkligen så sjukt mycket för mig, och när man står där vid båt terminalen och ska säga hejdå.. Jaa.. Då går det inte att hålla tillbaka tårarna kan jag säga! De är ännu svårare när man ser tårar i hans ögon också. Men varje gång vi träffas är det värt de, varje stund man väntat på den man älskar... Det går inte att beskriva!!

Nu ska jag ta och nana lite (sova), men de kommer kännas jättekonstigt att inte ha någon att puffa på... Ingen att gosa med.. Ingen att krama om.. :( Det kommer kännas konstigt att få sträcka ut sig i sin egna säng faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0