Just nu gör jag..

.. iiiingenting.
Och detta är då mitt humör idag.. Jag håller på och funderar på varför jag inte har gått och sovit en liten stund. Nu önskar jag att jag hade gjort det, men jag sover nog bättre ikväll om ja inte gör det nu! Så skitsamma, det är söndag! Då ska man vara trött!!
Min dag har iallafall sett ut såhär, upp kl 8. Bytt om. Åkt bil runt runt runt i cirklar. Hittade planen efter många om och men.. Spelade match (den slutade 2-2). Åkte hem. Pluggat spanska (håller fortfarande på.. -.- har prov på onsdag). Kruxet är att jag kommer inte gå på spanska lektionen imorgon för ska till taaandläkaren, så jag får sitta och gissa mig fram på våra instuderingsfrågor med hjälp av google translate.. Inte det bästa, men vad ska man göra? Nu sitter jag iallafall och tar egobilder på mig själv och väntar på att maten ska bli klar! Pappa har invigit grillen för kanske 2 veckor sen, så nu är det nästan bara grillning på matsedeln, supergott dock!
Jag trodde att det skulle bli ganska mycket uppdatering varje dag, men jag har verkligen inte haft lust med att blogga!
Vi hörs när vi hörs! ;) Pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0