Not in the mood

Har haft världens piss dag!! Allt har varit fel, vakna upp och sovit 5 timmar (om ens de), sen tappade jag min skåpnyckel i snön och hittade den aldrig... Men efter jag knipsat upp mitt lås så kom jag på att jag hade en extra nyckel, smart som man är!! Sen kom jag hem, till min underbara uuuuuunderbara säng! Jag tror nog jag sov i kanske 3 timmar eller nånting :) Har nog aldrig varit så skönt att sova tror jag. Jag funderade på att sätta på en film, men jag måste komma i säng i tid idag... Har alltid blivit senare än 11 på kvällarna, och då vaknar en halvdöd dryg Veronica upp nästa morgon.. Inte kul att vara around me då.
Jaja, nu ska jag sluta babbla och hoppas att det blir en bättre dag imorgon! Ska nog ta och sova nu, får se hur de går när man vakna för några timmar sen..
Puss på skinkaaan!
Underbar pojkvän har man också, en sak som är posetiv! ♥
P.S. Jag har laddat ner Google Chrome nu, där funkade de tydligen att ladda upp bilder! Yes!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0